Az ArbVau network egy spekulatív videojáték fizikai és virtuális terében mutatja be, hogy az egyén miképpen válhat spammé annak érdekében, hogy visszafoglalja a web 2.0 online felületeit, melyeken önmaga számszerűsítése és áruvá tétele zajlik.
A kisajátításhoz szükséges ön-replikálás (spamesítés) folyamatát mutatja be a játék, melynek során az egyén spam-ként sokszorosítva önmagát létrehozza multi-perszonális és szétszórt, torzított avatár közösségét, minek segítségével saját adat-folyamát zavarhatja össze és teheti 'koszossá'.
The ArbVau Network is the physical and virtual environment of a speculative videogame, where the player can become a spam to be able to re-appropriate the structures of the web 2.0 and the platforms which render the users commodified and quantified.
The game presents the process of self-replication that is necessary for the appropriation of the sites of web 2.0. In this process the player replicates as spam and becomes a multi-personal rhizomatic and distorted community of avatars. This self-spamming alters the player’s data-flow, thus makes it dirty and hard to interpret.
http://arbitraryvault.com